KszeMałe61 PRZED i PO

KszeMałe61 PRZED i PO
K.S.61

piątek

6. 20 kwietnia 2012


                                                             To moje nowe zdobycze. 


Jeśli tylko nie będzie jutro padać (prognozy są różne różniste, w zależności od stacji telewizyjnej) to pojadę na działkę je zasadzić. Jaśminowiec wonny kupiłam w Biedronce w genialnej cenie 4.49zł i skusiłam się na niego tylko, dlatego, że jako jedyny krzak miał zielone listki, które wręcz błagały, aby dać im szansę. Natomiast iglaka kupiłam w Polo za 3.49zł i oczywiście wiem, że zanim go będzie widać musi upłynąć kilka lat, ale przecież w ogrodzie to oczekiwanie jest najpiękniejsze. Wsadzasz maleńkie nasionko, podlewasz i czekasz… A właśnie będąc przy nasionach! Zamówiłam na allegro białe aksamitki, żółtą rzodkiewkę i szczypior czosnkowy. Jeśli chodzi o Turki (aksamitki) to jestem ich fanką od dawna, hodowałam najróżniejsze odmiany. Jednak dopiero kilka dni temu na forum przeczytałam o istnieniu kremowobiałych aksamitkach i postanowiłam je odnaleźć i kupić. Teraz tylko zasiać i czekać. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz